miercuri, 3 martie 2010

Un Sistem Bolnav



Cine sunt eu ? Nu conteaza, Cine sunt eu ca sa critic ? Nu conteaza, vreau sa va spun cateva lucruri despre adevarul in tara noastra.
Hai ca incep cam asa, in primu rand suntem un popor vandut cu un sistem bolnav, iar ff multi oameni cu nasu pa sus critica comunismul, DE CE ? alte legi, un sistem dur, nu foarte multa libertate dar adevarul este ca sunt niste inculti, pe vremea lui Ceau, o duceam mai bine ca acum si de vroiai si de nu, aveai un loc de munca asigurat, mancare, casa .
In al 2-lea rand ar fi cam asa ...suntem o tara incapabila de realizari proprii, totul este importat de la masini la rap, f. multi se cred MC adevarati, stiti care e adevarul ? De la instrumental la stil de rap totul este furat, Respect celor care nu o fac, ff putini in acest caz.
Suntem o tara cu oameni ingusti la minte, deci au capu patrat, asteapta sa vina altii sa faca ceva ptr. ei. Romanii sunt egoisti, nu au principii nici valori, dar mite bune maniere, tot ceea ce primesc considera ca li se cuvine, chiar daca nu merita, fiecare a fost invatat sa faca orice sa-i fie bine lui, ca si popor ne tradam pe la spate unii pe alti in loc sa fim uniti, ne tragem pe cur si nici macar o greva nu suntem in stare s-o facem. Si romanii sunt de vina ptr. ceea ce se intampla la noi in Tzara, nu doar sistemul(principalu vinovat).
Sincer as prefera sa traiesc intre nergrii decat intre romani, presupun ca voi cititorii o sa ma criticati si o sa imi spuneti "rasist", parerea mea? atata timp cat nu putem sta uniti ca degetele unui pumn strans, NU sunt curios de critica voastra la adresa mea.
Solutia? Nucleara, cum spunea si intr-o piesa( nu dau nume)
Cu Asta am spus ce am avut de spus...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu