miercuri, 3 martie 2010

Old Games

An old friend ask me 2 make him a new favor.
Deci cine stie jocu in cauza se poate juca acolo......baietii astia:)):))oricum mi-am adus aminte de o faza haioasa, legata de o tipa,pustana, de aici din zorilor care "a pus ochiii" pe un boy pe care il stiam si eu, iar ea ca sa-l impresioneze se juca cs,cool nu? ca sa nu mai vorbesc ca avea si aere de "grand raper girl", ea fiind rockerita (nu ca as avea ceva impotriva).Just Byby cateodata e bine sa fi tu ptr. ca pana la urma tot dupa rockeri umbli, bei si fumezi(desi nu erai asa).Baietii astia...........dapi fetele astea......A si stiu despre joc cum se joaca sa nu credeti ca nu am habar.Si dupa cum spunea si Mitza ca unii uita jocurile trecute(sau nu,apropo la asta inca mai am pe calc AGE2 ca sa stiiiiii)uite ca fanii CS nu l-au uitat.
Raul-B. e bine???:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu