miercuri, 3 martie 2010

Maybe


Uite că a ajuns primăvara *chiar daca tot ploua si e frig*, totul revine la viaţă, e frumos şi dulce, pentru cei ghinionişti apar asteniile de primăvară, iar pentru cei mai norocoşi dragostea va înflori asemeni florilor de cireş. Poate m-a prins şi pe mine astenia asta de care vorbeşte toată lumea, dar sincer după atâtea dulcegării şi zile pline de dragoste care anunţă venirea primăverii, nu mai ştiu ce să cred.
Unii spun ca iubirea vine neaşteptată, sau că e acolo doar nu o vezi. Odată întâlnită nu poţi mânca, dormi, dar mite să-ţi mai stea capu la cele zilnice. Dar totuşi ce e dragostea asta, oare există?...
Staţi liniştiţi totul a început cu un film care l-am văzut la tv. :)) şi m-a pus pe gânduri. Adică stăteam şi mă gândeam, mă există aşa ceva.....pentru că cam greu de găsit exemple....puţine cupluri care să spună că da există, ....anyway am să termin subiectu mâine.....si nu am sa ma mai uit la filme:)):)) *filmu nu era siropos de dulce, ci doar despre 2 tineri, colegi de scoala care se :x.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu